پیش بارگذار

ضمن تبریک سال نو سفارشات مشتریان گرامی پس از تعطیلات عید و از 6 فروردین ارسال خواهد شد.

ضمن تبریک سال نو سفارشات مشتریان گرامی پس از تعطیلات عید و از 6 فروردین ارسال خواهد شد.

وبلاگ

خانه » وبلاگ » آموزش تشخیص کابل شارژ اصلی و فیک سامسونگ
تشخیص کابل شارژ اصلی و فیک سامسونگ

آموزش تشخیص کابل شارژ اصلی و فیک سامسونگ

این آموزش بصورت اختصاصی از فروشگاه تخصصی ولتاژ ارایه شده است .کابل شارژ اصلی و فیک سامسونگ را با 3 روش می توان پی برد: 1. از داخل سوکت ها 2. تست ولتاژ با ولت سنج یا نصب نرم افزار آمپر 3.جنس کابل و متریال بکار رفته / کابل شارژ اصلی تایپ سی سامسونگ پین های داخل سوکت تایپ سی آن دارای نظم خاصی است (چینش پین ها بی نظم است) درحالی که اگر در داخل سوکت ها چینش پین ها بصورت منظم باشند آن کابل فیک می باشد.

تست جریان ولتاژ با نرم افزار آمپر

گوشی را به شارژر اصلی متصل کنید و نرم افزار آمپر را باز کنید مقدار جریان عبوری باید 2000 الی 3000 میلی آمپر (در حالت فست و با شارژر 15 وات) نشان دهد. قابل ذکر است هر چه درصد باتری بالاتر باشد میزان جریان عبوری کمتر خواهد شد. بر روی شارژر های 10 واتی این عدد بین 1500 تا 2000 میلی آمپر می باشد.

اگر کابل اورجینال نباشد گوشی فست شارژ هم نخواهد شد و علامت فست شارژ بر روی گوشی نمایان گر نخواهد شد. و دیرتر از حالت معمول گوشی شارژ می شود.

کابل های فیک سرعت انتقال دیتای پایینی دارند. (هنگام اتصال به کامپیوتر و جابجایی فایل ها)

جنس کابل و متریال بکار رفته

کابل های فیک مس کمتری دارند و در همچنین سبک تر می باشند جنس روکش و کیفیت مونتاژ سوکت ها براحتی با یک بررسی ساده قابل تشخیص می باشد

در پایان شما می توانید کابل شارژ اصلی سامسونگ با خیال راحت از فروشگاه ولتاژ با قیمت مناسب خریداری فرمایید. کابل شارژ سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
نماد اعتماد وب سایت